W przypadku reklamacji otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Signor Store
UL. PRZECŁAWSKA 5/2 LOK. 18
03-879 WARSZAWA

z dopiskiem: UNIQAM

WRAZ Z WYPEŁNIONYM FORMULARZEM REKLAMACJI oraz dołączonym dowodem zakupu (paragonem fiskalnym).

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatów.
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Sklep ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Proszę o zachowanie pocztowego/kurierskiego numeru do śledzenia paczki.